Show simple item record

dc.contributor.advisorMatušková, Simona
dc.contributor.authorMatfiaková, Kristýna
dc.date.accessioned2018-06-26T08:14:56Z
dc.date.available2018-06-26T08:14:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/129733
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na marketingový výzkum spokojenosti zákazníků společnosti Autodíly Strapáč. Tato práce je rozdělena do dvou částí. První část je teoretická a druhá praktická. Teoretická část se zaměřuje na marketingový výzkum, na jeho druhy a postupy. Jelikož je diplomová práce zaměřena na výzkum pomocí dotazníku, je zde popsáno podrobněji dotazování. Poté je zaměření na samotnou společnost a její charakteristika. Praktická část se zaměřuje na samotný výzkum spokojenosti zákazníků. Jsou zde analyzovány získané výsledky a je provedeno testování hypotéz. Po analýze následuje vyhodnocení a představení návrhů k řešení jednotlivých nedostatků.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on a marketing research of customers satisfaction of the company “AutodílyStrapáč”. It consists of two parts. The first part is theoretical while the second one is practical. The theoretical part is aimed at a marketing research itself, its types and procedures. Since the thesis is based on a questionnaire survey, questioning is described in detail. The following part of the theoretical part includes the characteristics of the company. The practical part concentrates on the research of customers satisfactionitself. The obtained results are analysed and hypothesis testing is carried out. After the analysis, the assessment and presentation of the suggestions to solve the discovered problems follow.en
dc.format59, [8] listů + 1 CD-R
dc.format.extent2616216 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjecttestování hypotézcs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectcustomers satisfactionen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjecthypothesis testingen
dc.titleMarketingový výzkum spokojenosti zákazníků se službami daného podnikucs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Marketing Research with Services of the Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePospíchalová, Hana
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisMAT0233_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record