Show simple item record

dc.contributor.advisorNeustupa, Zdeněk
dc.contributor.authorKosačíková, Martina
dc.date.accessioned2018-06-26T08:16:56Z
dc.date.available2018-06-26T08:16:56Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/130127
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na analýzu systému RAYNET CRM. V práci je představena firma RAYNET s.r.o., její charakteristika a údaje o hospodaření společnosti. Dále je zpracován přehled výsledků analýzy případových studií, kde je cílem zjistit možné nedostatky a následně oblasti pro zlepšení a rozvoj tohoto systému. V praktické části je na konkrétním případě ukázáno, jak takovou případovou studii vytvořit a následně vyhodnotit. Cílem práce je poukázat na reálné přínosy CRM systému v porovnání s přínosy, které uvádí literatura. Následně výsledky případových studií použít pro další úpravu RAYNET CRM, tak aby více vyhovoval požadavkům zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused to an analyze of a system RAYNET CRM. In the thesis is processed a summary of a results an analyses of cases studies, where the aim is reveal a potential weakness and then an area for improvement and development of this system. In the practical part is on the specific subject, how this case study does and evaluate. The aim of the thesis is compare a real acquisitions CRM with an acquisition, which are interpreted in a literature and use a results case studies for next progression RAYNET CRM, to be careful to a requirement of a customers.en
dc.format.extent2087527 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectřízení vztahu se zákazníkycs
dc.subjectCRM systémcs
dc.subjectanalýza systémucs
dc.subjectpřípadové studiecs
dc.subjectpřínosy CRMcs
dc.subjectCustomer relationship managementcs
dc.subjectCRMen
dc.subjectcustomer relationship managementen
dc.subjectCRM systemen
dc.subjectanalysis of a systemen
dc.subjectcase studies, the benefits of CRMen
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.titleAnalýza vybraného CRM systémucs
dc.title.alternativeAnalysis of Selected CRM Systemen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeBazala, Martin
dc.date.accepted2017-05-24
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchInformační a systémový managementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisKOS0147_HGF_B2102_6209R013_2017
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record