Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVilamová, Šárka
dc.contributor.authorVašnovská, Dominika
dc.date.accessioned2018-06-26T08:17:20Z
dc.date.available2018-06-26T08:17:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/130208
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá marketingovým výzkumem pro vybraný podnik. Cílem práce je provést marketingový výzkum pomocí vhodně zvolených nástrojů, na základě výsledků výzkumu potvrdit nebo zamítnout výzkumné hypotézy a následně navrhnout doporučení pro další rozvoj podniku. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část práce obsahuje popis marketingového prostředí a podrobné informace z oblasti marketingového výzkumu. Součástí je představení podniku CHCI-DŮM. V praktické části jsou provedeny analýzy marketingového prostředí a vyhodnocení marketingového výzkumu. Závěr tvoří návrhy a doporučení formulovaná na základě výsledku marketingového výzkumu.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis deals with a marketing research for the selected company. The aim of this work is to make the marketing research using the appropriately selected tools and based on the research results to confirm or reject the research hypotheses and then propose recommendations for further development of the company. The work is divided into theoretical and practical part. The theoretical part of the thesis contains description of marketing environment and detailed marketing research information. This part also includes an introduction of company CHCI-DŮM. In the practical part of the thesis the author has carried out marketing environment analysis and evaluation of marketing research. The conclusion of this part contains recommendations and suggestions, which are formulated based on the results of marketing research.en
dc.format63, [23] listy + 1 DVD+R
dc.format.extent2389693 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectmetody výzkumucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectmethods of researchen
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectPEST analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleMarketingový výzkum pro vybraný průmyslový podnikcs
dc.title.alternativeMarketing Research for a Specific Industrial Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeLevit, Adam
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Hornicko-geologická fakultacs
dc.description.department545 - Katedra ekonomiky a systémů řízenícs
dc.thesis.degree-programNerostné surovinycs
dc.thesis.degree-branchEkonomika a řízení v oblasti surovincs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2735
dc.identifier.thesisVAS0126_HGF_N2102_2102T001_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam