Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorBajgar, Vít
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:30Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132880
dc.description.abstractTato diplomová práce se věnuje analýze online marketingové komunikace módní značky Girls Without Clothes a optimalizaci investic do jednotlivých online kanálů. Hlavním cílem je zjistit míru optimalizace rozpočtu do jednotlivých kanálů online marketingové komunikace. Tohoto cíle bylo dosaženo s pomocí atribuční analýzy multikanálové kampaně, ve které proběhlo srovnání zkoumaných modelů. Pro potřeby této práce byl také navržen vlastní model, který odráží současnou marketingovou strategii značky. Před řešením hlavního cíle proběhla analýza současného stavu marketingové komunikace, která představovala dílčí cíl práce. Na základě provedených analýz bylo zjištěno, že online marketingová komunikace je přesně zacílená, avšak rozpočet značky do online kanálů není optimalizovaný a vzhledem k tomu existují možnosti pro zlepšení a další rozvoj online marketingu značky.cs
dc.description.abstractThis thesis is focused on analysis of online marketing communication of a clothing brand called Girls Without Clothes and it also deals with optimization of investment to particular online channels. The main goal is to discover the scope of optimization budget to specific channels of online marketing communication. The goal has been achieved by using attribution analysis of multichannel campaign where comparison of analyzed models occurred. A new model of solution has been designed for the purpose of this thesis, which reflects brand’s current marketing strategies. Before dealing with the main goal, a new analysis of a current state of marketing communication has been conducted and that became a secondary goal of this thesis. Based on performed analyses, it has been discovered that online marketing communication is specifically focused, but the budget for the online channels is not optimized considering there is still a room for improvement and growth of online marketing of this clothing brand.en
dc.format.extent3414725 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectatribuční analýzy multikanálové kampaněcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmódacs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectonline marketingová komunikacecs
dc.subjectonline marketingové kanálycs
dc.subjectattribution analysis of multi-channel campaignsen
dc.subjectfashionen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjectmarketingen
dc.subjectonline marketing communicationsen
dc.subjectonline marketing channelsen
dc.subjectwebsite analyticsen
dc.titleOptimalizace investic do online kanálů módní značky na základě atribučních modelůcs
dc.title.alternativeInvestment Optimization of the Fashion Brand Online Channels Based on Attribution Modelsen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAJ0034_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record