Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorTomek, Daniel
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:30Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132881
dc.description.abstractV této práci jsem se zaměřil na vývoj cen nízkonákladových leteckých společností. Cílem je shromáždit dostatečné množství informací pro potenciální zákazníky, aby měli platformu pro rozhodování při pořizování letenek. Shromážděná data o cenách jsem analyzoval pomocí základních metod deskriptivní statistiky, které dávají představu o tom, jak a v závislosti na čem se ceny mění. Ve výsledku skutečně byly zjištěny základní faktory ovlivňující výši cen, což umožní čtenářům rozhodovat se při výběru letenky na skutečném základě. Na základě výsledků lze usoudit, že nejlevnější letenky v průměru nabízí Wizzair. Dále z výsledků vyplývá, že se nejvíce vyplatí letenku koupit s největším předstihem a že nejdražšími dny pro odlet jsou neděle a pondělí.cs
dc.description.abstractMy main focus in this thesis was to analyze the evolution of low cost airline prices. The goal is to gather enough information for potential customers so that they have a platform of information to use while choosing plane tickets. The data gathered were analysed using basic methods of descriptive statitics which make an image about how and why prices change. As a result the data gathered truly show basic factors which influence price levels that will allow potential buyers to make a choice based on factual information. Based on these results can be assumed that on average the cheapest plane ticket is from Wizzair. It is also possible to assume that it’s best to buy plane ticket as soon as possible and that plane tickets are the most expensive on Monday and Sunday.en
dc.format.extent5272942 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectletecká dopravacs
dc.subjectnízkonákladová letecká dopravacs
dc.subjectnízkonákladová letecká společnostcs
dc.subjectcenacs
dc.subjectdeskriptivní statistikacs
dc.subjectRyanaircs
dc.subjectWizzaircs
dc.subjectEasyjetcs
dc.subjectFlybecs
dc.subjectFlydubaics
dc.subjectNorwegiancs
dc.subjectair transporten
dc.subjectlow cost air transporten
dc.subjectlow cost airlineen
dc.subjectpriceen
dc.subjectdescriptive statisticsen
dc.subjectRyanairen
dc.subjectWizzairen
dc.subjectEasyjeten
dc.subjectFlybeen
dc.subjectFlydubaien
dc.subjectNorwegianen
dc.titleTvorba cen nízkonákladových leteckých společnostícs
dc.title.alternativePrice Setting for Low-Cost Airlinesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVašek, Jan
dc.date.accepted2018-08-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTOM0241_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam