Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorSkládalová, Kateřina
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:37Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:37Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132898
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce byla analýza spotřebitelského chování na trhu fitness oblečení. Cílem byla identifikace hlavních faktorů, které spotřebitele ovlivňují. Bylo použito písemné dotazníkové šetření. Získaná data byla zpracována v MS Excel. Zde byly rovněž vytvořeny grafy a tabulky. Z výzkumu vyplynulo, které faktory spotřebitele nejvíce ovlivňují. Na základě těchto výsledků byly zpracovány návrhy a doporučení pro prodejce.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of consumer behavior on market, particularly in terms of buying fitness clothes. The main aim was the identification of the major factor influencing the consumer. The resource materials were acquired with a help of the so-called questionnaire survey and subsequently were processed via the MS Excel where last but not least graphs and charts based on the survey were made. The survey showed which factors exert an influence over a customer. The last part of the thesis are suggestions for sellers.en
dc.format.extent2439455 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttrh fitness oblečenícs
dc.subjectadidascs
dc.subjectanaerobní aktivitacs
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectfitness clothes marketen
dc.subjectadidasen
dc.subjectanaerobic activityen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu sportovního oblečenícs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis on the Sportswear Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2018-08-29
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSKL0050_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam