Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorLelovská, Petra
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:46Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:46Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132918
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce byla analýza chování studentů při výběru střední školy. Pro výzkum byla vybrána škola Obchodní akademie a Střední odborná škola logistická v Opavě. Pomocí strukturovaného dotazníkového šetření, byla získaná data, která byla dále zpracována v programu MS Excel a vyhodnocována ve statistickém programu SPSS. Cílem bakalářské práce bylo analyzovat chování studentů a pomocí rozhodovacího procesu zhodnotit odpovědi vycházející z dotazníkového šetření. Z výzkumu poté vyšlo, jaké faktory jsou pro studenty důležité při výběru školy, kdo má největší vliv na jejich rozhodování nebo jaké zdroje informací využívají a v jaké míře. Na základě těchto zjištění byly navrhnuty návrhy a doporučení pro OA a SOŠL Opava.cs
dc.description.abstractThe content of the bachelor thesis was a Student Behaviour Analysis of the Secondary School Choice. For research were selected the School of Business Academy and Secondary School of Logistics in Opava. Was used to collect data a structured questionnaire survey. The data was further processed in MS Excel and evaluated in the SPSS statistical program. The aim of the bachelor thesis was to analyze students' behavior and to use the decision process to evaluate the answers based on the questionnaire survey. The research then revealed what factors are important for students when choosing a school, who has the greatest influence on their decision-making or what they use to sources of information. Based on these findings, have been proposed suggestions and recommendations for OA and SOŠL Opava.en
dc.format.extent2444504 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectchování studentůcs
dc.subjectstřední školacs
dc.subjectmarketingové prostředí školycs
dc.subjectvýběr střední školycs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectStudents Behaviouren
dc.subjectHigh Schoolen
dc.subjectSchool Marketing Environmenten
dc.subjectSecondary School Choiceen
dc.subjectAnalysisen
dc.titleAnalýza chování studentů při výběru střední školycs
dc.title.alternativeStudent Behaviour Analysis of the Secondary School Choiceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLEL0014_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam