Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorOstrožná, Jana
dc.contributor.authorRiger, Marek
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:48Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:48Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132921
dc.description.abstractTáto práca sa zaoberá návrhom marketingového mixu multi-žánrového festivalu. Cieľom práce je analyzovať marketingový mix multi-žánrového festivalu Hviezdne noci Bytča a navrhnúť zefektívnenie pre jednotlivé prvky marketingového mixu. V teoretickej časti je popis jednotlivých nástrojov marketingového mixu a charakteristika festivalu. Praktická časť sa venuje metodike zberu dát, analýze súčasného marketingového mixu festivalu, analýze marketingového výskumu a potom nasledujú odporučenia a návrhy na zlepšenie marketingového mixu.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on Marketing Mix Design of Multi-Genre Festival. The final aim of this work is to analyze marketing mix of the multi - genre festival „Hviezdne noci Bytča“ and propose efficiency improvement of each parts of marketing mix. In the theoretical part is description of each tools from marketing mix and also characteristic of the festival. The practical part focuses on the methodology of data collection, analysis of current marketing mix of multi-genre festival „Hviezdne noci“, analysis of results of marketing survey and then follow proposals and recommendation for improvement of marketing mix.en
dc.format.extent1022854 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isosk
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMarketingový výzkumcs
dc.subjectNávrh marketingového mixucs
dc.subjectFestivalcs
dc.subjectMarketingová komunikacecs
dc.subjectMarketing researchen
dc.subjectDesigning of marketing mixen
dc.subjectFestivalen
dc.subjectMarketing communicationen
dc.titleNávrh marketingového mixu multižánrového festivalusk
dc.title.alternativeNávrh marketingového mixu multižánrového festivalucs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Mix of the Multi-Genre Festivalen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKozáková, Pavlína
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisRIG0014_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam