Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorMaiwaelderová, Hana
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:49Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132926
dc.description.abstractPráce je zaměřena na měření spokojenosti zákazníků s příspěvkovou organizací SAK Studénka. Cílem práce je zjistit celkovou spokojenost s danou společností, ale také s konkrétními pořádanými akcemi, nabízenými službami a také zjistit důvody zákazníkovy nespokojenosti. Zvolený problém je řešen pomocí kvantitativního výzkumu - osobního dotazníkového šetření. Vyhodnocení dotazníkového šetření probíhalo v programu SPSS. Provedeným výzkumem bylo zjištěno, že celková spokojenost s danou organizací je 78%, přičemž nejvíce jsou zákazníci spokojeni s knihovnou a muzeem mezi službami a přednáškami a plesy mezi kulturními akcemi. Nejvýznamnějším důvodem zákazníkovy nespokojenosti bylo zjištěno nevhodné téma akce. Na základě těchto výsledků jsou v práci uvedeny možné návrhy na zlepšení současné situace.cs
dc.description.abstractThe thesis is focused on the measurement of customer satisfaction with funded organization SAK Studénka. The aim of the thesis is to not only find out the overall satisfaction with the organization but to also find out the satisfaction with particular events organized by SAK Studénka, the satisfaction with offered services and to find out the reasons for customer dissatisfaction. The measurement of customer satisfaction was carried out using quantitative research - personal questionnaire survey. The evaluation of the questionnaire survey was carried out in SPSS program. The overall satisfaction with the organization is 78% as shown in the results, with most customers being satisfied with the library and the museum among services and lectures and balls among cultural events. The most significant reason for customer dissatisfaction was an inappropriate topic of the event. Based on these results there are some possible suggestions introduced in the thesis that could help with the current situation.en
dc.format.extent4433164 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectdotazníkové šetřenícs
dc.subjectinformační činnostcs
dc.subjectkvantittativní výzkumcs
dc.subjectkulturní akcecs
dc.subjectkulturní zařízenícs
dc.subjectmarketingové prostředícs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing služebcs
dc.subjectměření spokojenosti zákazníkůcs
dc.subjectpříspěvková organizacecs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectspokojenost zákazníkůcs
dc.subjectcultural centreen
dc.subjectcultural eventsen
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.subjectcustomer satisfaction measurementen
dc.subjectfunded organizationen
dc.subjectinformation activitiesen
dc.subjectmarketing environmenten
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectquantitative researchen
dc.subjectquestionnaire surveyen
dc.subjectservicesen
dc.subjectservices marketingen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s činností příspěvkové organizacecs
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement with the Funded Organization Activitiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeMatyščáková, Vanda
dc.date.accepted2018-08-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAI0023_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam