Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorKahánek, Vít
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:49Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:49Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132927
dc.description.abstractInternetový obchod s nábytkem se potýká s krachem dodavatele, špatným hodnocením od zákazníků a celkově s poklesem tržeb. Cílem diplomové práce je za pomoci analýzy návštěvnosti zjistit příčiny neúspěchu e-shopu, definovat cílového zákazníka, analyzovat rentabilitu marketingové komunikace a zjistit vztah mezi špatným hodnocením a konverzním poměrem obchodu. V teoretické části práce jsou vysvětleny pojmy, které úzce souvisí s analýzou návštěvnosti. Ty jsou pak dále využívány v dalším obsahu práce. V následující kapitole je popsána charakteristika online trhu s nábytkem, která je rozebírána s ohledem na mikroprostředí, mezoprostředí a makroprostředí. Využita je analýza marketingového mixu, Porterův model pěti konkurenčních sil a PEST analýza. V analytické části je zkoumána návštěvnost za pomoci výzkumné metody pozorování a srovnání metrik v čase. K testování hypotéz je použita korelační analýza, párové t-testy a t-test pro nezávislý výběr. Výsledkem je zjištění hlavních příčin poklesu tržeb, je dokázán vztah mezi špatným hodnocením obchodu a konverzním poměrem e-shopu, definován cílový segment, zjištěna rentabilita jednotlivých kampaní a další faktory ovlivňující návštěvnost e-shopu. To vše s následnými návrhy a doporučeními na vylepšení zjištěného stavucs
dc.description.abstractThe furniture e-shop store is struggling with supplier bankruptcy, poor customer ratings, and an overall decrease in revenue. The aim of the diploma thesis is to analyse the reasons for failure of the e-shop, to define the target customer, to analyse the profitability of marketing communication and to find out the relationship between the bad evaluation of this e-shop and its conversion ratio. The theoretical part of the thesis explains concepts that are closely related to the analysis of visit rate. These are then used in further work contents. The following chapter describes the characteristics of the online furniture market, which is analysed considering micro-environment, mid-environment and macro-environment. An analysis of the marketing mix, Porter's model of five competing forces and PEST analysis are used. In the analytical part, visit rate is examined using research method of observation and comparison of metrics over time. For hypothesis testing, correlation analysis, paired t-tests and t-test for independent selection are used. As a result, the main reasons for the decrease in revenue are identified, the relationship between poor business valuation and the e-shop conversion ratio is proved, the target segment is defined, the profitability of the individual campaigns is detected and other factors affecting the e-shop visit rate are shown. All of this with subsequent suggestions and recommendations to improve e-shop status.en
dc.format.extent2248047 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza návštěvnostics
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectinternetový marketingcs
dc.subjectGoogle Analytics.cs
dc.subjecte-shopen
dc.subjectGoogle Analyticsen
dc.subjectinternet marketingen
dc.subjecttraffic analysis.en
dc.titleAnalýza návštěvnosti internetového obchodu s nábytkemcs
dc.title.alternativeWebsite Analytics of a Furniture E-shopen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeKoziel, Patrik
dc.date.accepted2018-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKAH0021_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam