Show simple item record

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorLovászová, Sandra
dc.date.accessioned2018-11-09T07:25:56Z
dc.date.available2018-11-09T07:25:56Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132945
dc.description.abstractObsahem bakalářské práce bylo vypracování návrhu marketingového mixu Sportovního a rekreačního zařízení s. r. o., Ostrava - Čapkárna. Cílem bylo zaměření se na zkvalitnění poskytovaných služeb a zlepšení stávajících marketingových prvků. Bylo použito písemné dotazníkové šetření a poté byla získána data zpracována v MS Excell a posléze ve statistickém programu SPSS. Z výzkumu vyplynulo, které služby by se daly vylepšit nebo co si respondenti zařízení přejí nově vybudovat. Na základě těchto výsledků byly tyto doporučení a návrhy předány vedení zařízení.cs
dc.description.abstractThe content of the bachelor thesis was the elaboration Design of Marketing mix of Sport and Recreation Facility s. r. o., Ostrava - Čapkárna. The aim was to focus on improving service quality and improving existing marketing features. A written questionnaire was used and then the data was processed in MS Excell and then in the SPSS statistical program. Research has revealed which services could be improved or newly rebuilt acording to the wishes of the respondents. Based on these results, these proposal and suggestions were passed to to the facility management.en
dc.format.extent3081436 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectnávrh marketingového mixucs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectsportovní a rekreační zařízenícs
dc.subjectDesign of Marketing mixen
dc.subjectMarketing mixen
dc.subjectSport and Recreation Facilityen
dc.titleNávrh marketingového mixu sportovního a rekreačního zařízenícs
dc.title.alternativeDesign of Marketing Mix of Sport and Recreation Facilitiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeOstrožná, Jana
dc.date.accepted2018-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLOV0011_EKF_B6208_6208R062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record