Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVašek, Jan
dc.contributor.authorPravdová, Andrea
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:06Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:06Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132978
dc.description.abstractDiplomová práce se zabývá analýzou relevance matice vhodnosti Total Cost of Ownership (TCO). Začátek práce je věnován teorii této metody. V další kapitole je vysvětlena matice vhodnosti, která je předmětem zkoumání této práce. Výzkumná část je zaměřena na zhodnocení užitečnosti matice vhodnosti TCO. Pro tyto účely byl využit kvalitativní výzkum v podobě polostrukturovaného rozhovoru a pozorování. V závěru je provedena diskuze a navrženy změny v matici TCO.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis deals with the Total Cost of Ownership (TCO) suitability matrix relevance analysis. The first part is dedicated to the theory of this method. In the next chapter the matrix relevance is explained. The research part focuses on TCO suitability matrix relevance analysis itself. Used research method was qualitative – half-structured interview and observation. The conclusion contains discussion and suggested changes to the TCO matrix.en
dc.format.extent1438555 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectcelkové náklady na vlastnictvícs
dc.subjectTotal Cost of Ownershipcs
dc.subjectTCOcs
dc.subjectnákupcs
dc.subjectnákladycs
dc.subjectrozhodovánícs
dc.subjectTotal Cost of Ownershipen
dc.subjectTCOen
dc.subjectpurchaseen
dc.subjectcostsen
dc.subjectdecision-makingen
dc.titleAnalýza relevance matice vhodnosti TCOcs
dc.title.alternativeRelevance Analysis of TCO Suitability Matrixen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOlejník, Miloš
dc.date.accepted2018-08-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPRA0075_EKF_N6208_6208T062_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam