Show simple item record

dc.contributor.advisorMatusiková, Lucja
dc.contributor.authorČevelová, Petra
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:07Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:07Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/132980
dc.description.abstractTématem diplomové práce je Analýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic,a.s., která má v České republice maloobchodní síť supermarketů a hypermarketů Albert. Cílem práce je zjistit spokojenost zákazníků pro účely změny strategie společnosti. Analýza spokojenosti zákazníků probíhala kvantitativní technikou osobního rozhovoru. V práci je teoreticky popsána strategie, zákazník, spokojenost zákazníka, marketingový výzkum a metody marketingového výzkumu. V dalších částech je představena společnost, popsána metodika práce, provedena analýza spokojenosti zákazníků vybrané společnosti. Závěrečná část obsahuje vyhodnocení analýzy, návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe topic of this diploma thesis is the Customer Satisfaction Analysis of the AHOLD Czech Republic, a.s. company, which has a retail network of the Albert supermarkets and hypermarkets in the Czech Republic. The aim of the thesis is to find out customer satisfaction for the purpose of changing the company strategy. The Customer Satisfaction Analysis was carried out by a quantitative technique of a personal interview. In the thesis, there is theoretically described a strategy, customer, customer satisfaction, marketing research and marketing research methods. In other chapters, there is the company introduced, described methodology of work and carried out the analysis of customer satisfaction of this chosen company. The final part contains an evaluation of the analysis, suggestions and recommendations.en
dc.format.extent3465644 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectstrategiecs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjecttechnika osobního rozhovorucs
dc.subjectzáznamový archcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectspokojenost zákazníkacs
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmarketing researchen
dc.subjectpersonal interview techniqueen
dc.subjectrecord sheeten
dc.subjectcustomeren
dc.subjectcustomer satisfactionen
dc.titleAnalýza spokojenosti zákazníků společnosti AHOLD Czech Republic, a. s.cs
dc.title.alternativeAnalysis of the Customers' Satisfaction of the AHOLD Czech Republic, a. s. Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNosterský, Jiří
dc.date.accepted2018-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCEV015_EKF_N6208_6208T037_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record