Show simple item record

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorZemanová, Kristýna
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:16Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:16Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133008
dc.description.abstractTento text je zaměřen na problematiku spokojenosti zákazníků obchodní firmy Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. Práce se skládá z pěti částí. První část je zaměřena na uvedení do tématu. Druhá část se opírá o teoretické aspekty, kde jsou popsány pojmy, jako je zákazník, služby, konkurence, měření spokojenosti, pojišťovnictví, dotazník atd. V třetí části je blíže popsána firma Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. Čtvrtá část se zaměřuje na praktickou část. Praktická část se opírá o data získaná z vytvořeného dotazníku. Získaná data byly analyzovány a na základě analýzy byly u nepříznivých výsledků navrhnuty řešení a příslušná opatření. Poslední pátá část se zabývá stručným shrnutím celé práce.cs
dc.description.abstractThis text focuses on the issues of customer satisfaction of the business corporation Kooperativa pojišťovna a.s., Vienna Insurance Group. The work consists of five parts. The first part is focused on introducing the topic. The second part is based on theoretical aspects, which describe concepts such as customer, service, competition, satisfaction measurement, insurance, questionnaire, etc. In the third part Kooperativa pojišťovna a. S, Vienna Insurance Group is described in detail. The fourth part focuses on the practical part. The practical part is based on data obtained from the created questionnaire. The data obtained were analyzed and on the basis of the analysis, the solutions and appropriate measures were proposed for the unfavorable results. The last fifth part deals with a brief summary of the whole worrk.en
dc.format.extent3700346 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectPojišťovnictví, Spokojenost, Zákazník, Kooperativa, Dotazník, Kvalita, Služba, SERVQUAL, Měření spokojenostics
dc.subjectInsurance, Satisfaction, Customer, Kooperativa, Questionnaire, Quality, Service, SERVQUAL, Satisfaction measurementen
dc.titleKvalita služeb vybrané pojišťovnycs
dc.title.alternativeQuality of Services of the Selected Insurance Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2018-09-04
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZEM0068_EKF_N6208_6208T020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record