Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLukoszová, Xenie
dc.contributor.authorKrejčová, Barbora
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:20Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:20Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133022
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá vytvořením strategie pro zavedení výrobku od českého výrobce v oblasti vybavení pneuservisů, TG Pneu, na trh Jihoafrické republiky. Vymezení teoretických východisek týkajících se problematiky zahraničního obchodu poskytuje podklad pro následnou analýzu cílového trhu. Tato analýza byla provedena především pro účely firmy TG Pneu. Syntézou všech poznatků uvedených jak v teoretické, tak v praktické části byl vytvořen návrh strategie zavedení daného produktu na cílový trh, od výběru formy vstupu na trh, přes marketingovou strategii až po výběr způsobu dopravy.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with creating a strategy proposal for product launch in foreign market. TG Pneu, a Czech tire services sector producer, will be trying to launch their product in the South African market. The theoretical part of this thesis, dealing with the issues of foreign trade, provides us with a foundation for the subsequent market analysis. The content of the analysis has been adapted to the needs of TG Pneu. The product launch strategy proposal was created by combining the theoretical information from the first part of the thesis with the data from the analysis.en
dc.format.extent4079526 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectzahraniční obchodcs
dc.subjectstrategie zavedení výrobku na zahraniční trhcs
dc.subjectJihoafrická republikcs
dc.subjectvybavení pneuservisůcs
dc.subjectforeign tradeen
dc.subjectforeign market product launch strategyen
dc.subjectSouth Africaen
dc.subjecttire services sectoren
dc.titleZavedení výrobku na zahraniční trh v sektoru vybavení pneuservisůcs
dc.title.alternativeProduct Launch in Foreign Market in the Tire Services Sectoren
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKolářová, Kateřina
dc.date.accepted2018-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRE0260_EKF_B6208_6208R020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam