Show simple item record

dc.contributor.advisorLukoszová, Xenie
dc.contributor.authorFedorová, Romana
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:36Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:36Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133025
dc.description.abstractFEDOROVÁ, Romana: CRM systémy v malých a středních podnicích. [Bakalářská práce]. VŠB - Technická univerzita Ostrava, Ekonomická fakulta. Katedra podnikohospodářská. Vedoucí práce: doc. Ing. Xenie Lukoszová, Ph.D. Rok obhajoby: 2018. Počet stran: 98 Bakalářská práce se zabývá oblastí CRM systémů v malých a středních podnicích. Cílem je seznámení s nejrozšířenějšími CRM systémy, jejich detailní charakteristika a popis atributů, které má CRM systém určený pro oblast malých a středních podniků splňovat. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Úvod je zaměřen na seznámení s problematikou CRM systémů a jejich významu pro malé a střední firmy. V dalších kapitolách teoretické části jsou vymezeny teoretická východiska CRM systémů a malých a středních firem. Část praktická je tvořena kvantitativním výzkumem CRM systémů v malých a středních podnicích. Celá práce je zakončena doporučeními a podstatné myšlenky jsou shrnuty v závěru bakalářské práce.cs
dc.description.abstractFEDOROVÁ, Romana: CRM systems in small and medium enterprises. [Bachelor Thesis]. VŠB - Technical University of Ostrava, Faculty of Economics. Department of Business Administration. Supervisor: doc. Ing. Xenie Lukoszová, Ph.D. Year of defense: 2018. Number of pages: 98 Bachelor thesis deals with area of CRM systems in small and medium enterprises. The goal is to get familiar with major CRM systems, their detailed characteristics and description of the attributes that the CRM system designed for small and medium-sized enterprises area has to fullfil. The thesis is divided into theoretical and practical part. The introduction is focused on understanding the issues of CRM systems and their significance for small and medium businesses. Next chapters of the theoretical part are defined by the theoretical background CRM systems and small and medium companies. The practical part consists of a quantitative research of CRM systems in small and medium-sized enterprises. The entire is topped with recommendations and essential ideas are summarized in the conclusion of Bachelor thesis.en
dc.format.extent3497693 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectCRM systém, CRM software, CRM vhodné pro malé a střední podniky, CRM průzkum, interní informační systémy.cs
dc.subjectCRM system, CRM software, CRM suitable for small and medium enterprises, CRM survey, internal information systems.en
dc.titleAnalýza a využití CRM systémů v malých a středních podnicích České republikycs
dc.title.alternativeAnalysis and Use of CRM Systems in Small and Medium Enterprises of the Czech Republicen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKříž, Ondřej
dc.date.accepted2018-06-07
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisFED0020_EKF_B6208_6208R020_2018
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record