Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorStolařík, Jaroslav
dc.contributor.authorJindřich, Tomáš
dc.date.accessioned2018-11-09T07:26:38Z
dc.date.available2018-11-09T07:26:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133032
dc.description.abstractTato bakalářská práce je zaměřena na téma komparace marketingových strategií dvou tenisových klubů Moravskoslezského kraje. Prvním klubem je SK Vítkovice 1926 – Ridera z.s. a druhým je SK JC Sport Opava. Toto téma bylo vybráno z důvodu, že je tento sport velmi slavný a v současné době je o něj velký zájem. Cílem práce je komparace marketingových strategií, porovnání nabízených služeb, vybavení areálu či poskytování tréninkových jednotek. Teoretická část se věnuje vymezení základních pojmů. Praktická část pak analýze obou zkoumaných klubů a následné komparaci pomocí grafického aparátu. Pro získání dat jsme použili tyto metody: rozhovory s manažery, dotazník a SWOT analýzu. Výsledek práce poukazuje na nedostatky zejména v oblasti závodního tenisu a vybavení areálu. Naopak na druhou stranu poukazuje na silné stránky klubu, příkladem je kvalitní nabídka trenérských služeb, sportovního zázemí či materiálního vybavení. V závěru práce jsou uvedeny konkrétní návrhy pro zlepšení, na které by se do budoucna kluby měly zaměřit.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on comparison of marketing strategies of two tennis clubs in Moravian-Silesian region. The first club is SK Vítkovice 1926 - Ridera z.s and the second is SK JC Sport Opava. This theme was chosen because the sport is very famous and and nowadays there is a huge interest in it. The purpose of this thesis is comparison of marketing strategies, comparison of provided services, areal equipment and provided training units. The theoretical part is focused on demarcation of basic concepts, the practical part then to analysis of both examined clubs and consecutive comparison with assistance of graphical apparatus. To obtain the data we used this particular methods: interviews with managers, questionnaires and SWOT analysis The results of the thesis shows lack especially in zone of racing tennis and the area equipment. On the other hand it shows strong sides of the clubs, for example quality offer of the training services, sporting background and material equipment. In the end of the thesis are provided specific proposals for improvement which should the clubs focus on in the future.en
dc.format.extent2395592 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectManagementcs
dc.subjectSportcs
dc.subjectTeniscs
dc.subjectAnalýzacs
dc.subjectKomparacecs
dc.subjectManagementen
dc.subjectSporten
dc.subjectTenisen
dc.subjectAnalysisen
dc.subjectComparationen
dc.titleKomparace marketingové strategie dvou tenisových klubů Moravskoslezského krajecs
dc.title.alternativeComparison of Marketing Strategy of Two Tennis Clubs in the Moravian-Silesian Regionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKracík, Matěj
dc.date.accepted2018-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJIN0016_EKF_B6208_6208R037_03_2018
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam