Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.authorNečas, Libor
dc.date.accessioned2018-11-29T11:02:18Z
dc.date.available2018-11-29T11:02:18Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojní. 2017, roč. 63, č. 1, s. 57-62 : il.cs
dc.identifier.issn1210-0471
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/133281
dc.description.abstractThe organizational arrangement of departments in Czech industrial companies is very often subject to conservative tendencies, and new elements are accepted with skepticism. Industrial B2B marketing is a functional area that was not contained in company structures for decades of years. Although consumer marketing (B2C) has already been established in enterprises, its B2B antipode still tries to find its place and is apprehended insufficiently. It has been fighting a battle with sales departments, even though their functions should complement each other and activities should be mutually cooperated. This article tries to find a system in the content of marketing and sales activities and derives their optimal integration in the structure of an industrial company.cs
dc.format.extent447661 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isoencs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.relation.ispartofseriesSborník vědeckých prací Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava. Řada strojnícs
dc.relation.urihttp://dx.doi.org/10.22223/tr.2017-1/2028cs
dc.rights© Vysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectindustrial marketingcs
dc.subjectB2Bcs
dc.subjectorganizational structurecs
dc.subjectsalescs
dc.subjectmechanical engineeringcs
dc.subjectindustrial companycs
dc.titleCooperation of Business And B2B Marketing Activities in an Industrial Companycs
dc.title.alternativeKooperace obchodních a B2B marketingových činností v průmyslové firměcs
dc.typearticlecs
dc.description.abstract-enOrganizační uspořádání podnikových útvarů podléhá v českých průmyslových firmách velmi často konzervativním tendencím a skepticky jsou přijímány nové prvky. Průmyslový B2B marketing je funkční oblast, která po desítky let nebyla v podnikových strukturách obsažena. Přestože marketing spotřebitelský (B2C) si své místo v podnicích již vybojoval, jeho B2B protipöl stále hledá svou pozici a je chápán nedostatečně. O své místo svádí boj s útvary obchodními, byť jejich funkce by se měly doplňovat a činnosti vzájemně kooperovat. Tento článek hledá systém v náplni marketingových a obchodních aktivit a vyvozuje jejich optimální začlenění ve struktuře průmyslové firmy.cs
dc.identifier.doi10.22223/tr.2017-1/2028
dc.rights.accessopenAccesscs
dc.type.versionpublishedVersioncs
dc.type.statusPeer-reviewedcs


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam