Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKračmarová, Jiřina
dc.contributor.authorKuchařová, Veronika
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:06Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135282
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá popisem sponzoringu Výstavy a jezdeckého odpoledne v Polance nad Odrou IV. ročník. Na základě možných získaných prostředků, znalostí a osobní zkušenosti hodnotí proces spolupráce při sponzoringu, přípravu a průběh jezdecké soutěže. Teoretická část se zabývá pojmy souvisejícími se sportovním managementem, marketingem ve sportu či specializaci sportovního sponzoringu. Praktická část zahrnuje představení subjektů, vymezení sponzoringu na základě vztahu služby a protislužby, plánování, přípravu, koordinaci, uskutečnění a zhodnocení akce. Pomocí zhodnocení metodou SWOT analýzy byly nalezeny silné a slabé stránky vnitřního prostředí a příležitosti a hrozby z vnějšího prostředí, které s jezdeckou soutěží souvisí. Dále se z dotazníku vyhodnotily nedostatky z pohledů účastníků soutěže a z rozhovoru s pořadatelem byly zjištěny jeho názory a zkušenosti, které si odnesl ze spolupráce se sponzory. Návrhy a doporučení souvisí s možným zlepšením organizace v dalších ročnících této soutěže.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on a description of an exhibition sponsorship of an equestrian afternoon in Polanka nad Odrou, the IV. year. Based on feasible subservience, knowledge and personal experience, it evaluates process of cooperation during sponsorship, preparation and running of an equestrian competition. The theoretical part focuses on concepts related to sports management, sport marketing or specialization of sports sponsorship. The practical part includes subject introduction, sponsorship demarcation in terms of service and counter-service relationship, planning, preparation, coordination, realization and evaluation of the exhibition. The SWOT analysis identified strengths and weaknesses of an internal environment and the opportunities and threats of an external environment, where each relates to the equestrian competition. Furthermore, the questionnaire evaluated failures from the perspective of competition’s participants and from an interview with the organizer were evaluated opinions and experience, which the organizer has gotten from the cooperation with sponsors. Recommendations and suggestions are made in regard with the possible organization’s improvement in future years of this competition.en
dc.format.extent1005840 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectSponzoringcs
dc.subjectspoluprácecs
dc.subjectDecathloncs
dc.subjectjezdecká soutěžcs
dc.subjectSponsoringen
dc.subjectcooperationen
dc.subjectDecathlonen
dc.subjectequestrian competitionen
dc.titleVýznam sponzoringu v přípravě jezdecké soutěžecs
dc.title.alternativeThe Importance of Sponsorship in the Preparation of an Equestrian Competitionen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeCenková, Šárka
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUC0247_EKF_B6208_6208R037_03_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam