Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorČvandová, Martina
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:08Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135285
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zaměřuje na analýzu nákupního chování na trhu online nákupu potravin. Cílem výzkumu je analyzovat nákupní chování zákazníků na trhu online nákupu potravin. Analýzy se zaměřily na faktory, které ovlivňují to, proč zákazníci tuto službu využívají, co je nejvíce ovlivňuje při nákupu potravin a u kterých stávajících prodejem by uvítali zavedení této služby. Hlavním zdrojem informací byla primární data, která byla získána dotazníkovým šetřením. Na základě výsledků výzkumu byly stanoveny návrhy a doporučení, které by mohly inspirovat prodejce potravin a tím přispět k vyšší spokojenosti zákazníků.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis focuses on the analysis of purchasing behavior on the online food purchase market. The aim of the research is to analyze the purchasing behavior of customers in the online food shopping market. The analyzes focused on the factors that influence why customers use this service, what is most influential in purchasing food, and for which existing sales would welcome the introduction of this service. The main source of information were the primary data obtained by questionnaire survey. On the basis of the research results, the suggestions and recommendations were determined which might serve as inspiration for the food retailers and thus contribute to higher customer satisfaction.en
dc.format.extent2591919 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectEshopcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectonline nákupcs
dc.subjectpotravinycs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectCustomeren
dc.subjecteshopen
dc.subjectfooden
dc.subjectonline purchaseen
dc.subjectshopping behaviouren
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu online nákupu potravincs
dc.title.alternativeShopping Behaviour Analysis in the Market of Online Food Purchasesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisCVA0009_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam