Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorJaroš, Marek
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:08Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135286
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku měření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službami. Cílem práce je navrhnout kroky, které povedou ke zkvalitnění nabízených služeb, a tím ke zvýšení spokojenosti zákazníků společnosti Lázní Luhačovice, a.s. Práce zahrnuje kapitolu charakteristiky společnosti, její historii, organizační strukturu a marketingové prostředí společnosti. Teoretická východiska měření spokojenosti zákazníků jsou popsána ve třetí kapitole. Praktická část práce analyzuje výsledky dotazníkové šetření marketingového výzkumu, na základě kterých jsou následně stanovena doporučení a návrhy ke zvýšení spokojenosti zákazníků. Jedná se o zvýšení chutnosti a kvality pokrmů spolu s nabídkou vegetariánských a veganských jídel, širší nabídka kulturního vyžití v zimním období, rekonstrukce bazénových prostor v hotelu Palace a jiné.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the issue of customer satisfaction measurement of spa services. The aim of this work is to propose steps that will lead to the improvement of offered services and thus to increase the customer satisfaction of Spa Luhačovice, a.s. This work includes the characteristic of the company, its history, organizational structure and marketing environment. The theoretical basis for customer satisfaction measurement is described in the third chapter. The practical part analyze the results of the questionnaire survey of marketing research and on the basis of this results are made determine of recommendations and proposals for increase customer satisfaction. Recommendations are an increase the palatability and quality of food, along with an offer of vegetarian and vegan dishes, a wider range of cultural activities in the winter season, reconstruction of the pool areas in the Palace hotel and othersen
dc.format.extent3700886 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectlázeňský trhcs
dc.subjectmodel důležitost-spokojenostcs
dc.subjectpoziční mapacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectcustomeren
dc.subjectimportance-satisfaction modelen
dc.subjectpositioning mapen
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectspa marketplaceen
dc.titleMěření spokojenosti zákazníků s lázeňskými službamics
dc.title.alternativeCustomer Satisfaction Measurement of Spa Servicesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJAR0123_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam