Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorKučerová, Lenka
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:39Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:39Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135326
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce bylo identifikovat postoje spotřebitelů ke značkám na oděvním trhu. Dílčím cílem bylo zjistit, jestli je pro zákazníky značka hlavním kritériem při nákupním rozhodování, jaká kritéria jsou při rozhodování stěžejní, znalost značek sportovních oděvů, preference značek a důvody nákupu sportovních oděvů. Výzkum byl realizován pomocí online dotazníkového šetření. Konečný výběrový soubor tvořilo 236 respondentů. Výzkumem bylo zjištěno, že spotřebitelé mají velkou znalost značek na trhu sportovních oděvů, málo respondentů je věrných jedné značce a spotřebitele spíše ovlivňuje při nákupním rozhodování kvalita než značka. Na základě zjištěných výsledků byly vytvořeny návrhy a doporučení pro společnosti působící na trhu sportovních oděvů.cs
dc.description.abstractThe main aim of bachelor thesis was identification of consumer attitudes towards brands in the clothing market. The next aim was found out information about customers, whether the brand is the main criterion in shopping, which criteria are important for them, knowledge about brands of sports clothing, preference of brands and reasons of shopping sportswear. The research was made by online questionnaire survey. Final sample has got 236 respondents. By research was find out, that consumers have a big knowledge of brands on sportswear market. Also are a little bit of respondents are faithfully to one brand and most of the consumers are influenced by quality not by brand. In the fact, based on results was made suggestions and recommendations for companies on the market of sportswear.en
dc.format.extent2522736 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectpostoje spotřebitelecs
dc.subjectznalost značkycs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjecttrh sportovních oděvůcs
dc.subjectBranden
dc.subjectConsumer attitudesen
dc.subjectBrand knowledgeen
dc.subjectQuestioningen
dc.subjectSportswear marketen
dc.titleIdentifikace postojů spotřebitelů ke značkám na oděvním trhucs
dc.title.alternativeIdentification of Consumer Attitudes towards Brands in the Clothing Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKUC0243_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record