Show simple item record

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorJurošková, Milada
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:42Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:42Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135331
dc.description.abstractTato bakalářská práce pojednává o analýze známosti značky na trhu s přírodní kosmetikou, a to konkrétně značky Havlíkova přírodní apotéka. Hlavním cílem práce bylo zjistit známost značky Havlíkova přírodní apotéka v Ostravě a okolí. Průzkum byl prováděn pomocí elektronických dotazníků. Z výzkumu vyplývá, že značka Havlíkova přírodní apotéka není velmi známá. Na základě zjištěných výsledků jsou v závěru práce popsány návrhy na zlepšení známosti značky.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with the analysis of the brand awareness on the market of natural cosmetics, of the brand Havlíkova přírodní apotéka. The main goal was to find out how well is brand Havlíkova přírodní apotéka recognized in Ostrava and its surroundings. The survey was performed by electronic questionnaire. From the research imply that the brand Havlíkova přírodní apotéka is not one if the most famous brands. Based on the results are in the final part of the thesis recommendations for increasing brand awareness.en
dc.format.extent3000367 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectpřírodní kosmetikacs
dc.subjectvnímání značkycs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectznámost značkycs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectbranden
dc.subjectbrand awarenessen
dc.subjectbrand perceptionen
dc.subjectnatural cosmeticsen
dc.titleAnalýza známosti značky na trhu s přírodní kosmetikoucs
dc.title.alternativeAnalysis of Brand Awareness on the Market of Natural Cosmeticsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR0312_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record