Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVelčovská, Šárka
dc.contributor.authorHluchá, Vendula
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:43Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135332
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza image značky cyklistické společnosti Specialized. Společnost Specialized bicycle components, Inc. patří k nejvýznamnějším značkám na celosvětovém trhu jízdních kol. Hlavním cílem práce je analyzovat image značky na českém trhu. Mezi dílčí cíle patří zjisit, jaké povědomí mají čeští spotřebitelé o značce Specialized a její marketingové komunikaci a jakou pozici v zaujímá značka v jejich myslích. Dále pak identifikovat asociace, které mají spotřebitelé se značkou spojeny a definovat faktory, které jsou pro spotřebitele v případě výběru jízdního kola nejvýznamnější. Obsah práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou popsána teoretická východiska analýzy image, charakteristika společnosti Specialized Bicycle Components, INC. Praktická část zahrnuje metodiku sběru dat a analýzu výsledků výzkumu. Data byla sbírána prostřednictvím elektronického dotazníkového šetření. Na základě výsledů analýzy byla navrhnuta doporučení, která by mohla směřovat ke zlepšení image značky Specialized na českém trhu.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is the brand image analysis of the cycling company Specialized. Specialized bicycle components company, Inc. is one of the leading and the most important brands in the global bicycle market. The main aim of the thesis is to analyse the brand image on the Czech market. One of the partial aims includes to find out what the Czech customer awareness is about the Specialized brand and its marketing communication, and what position the brand holds in customers´ minds. Furthermore, to identify associations that consumers have in connection with the brand and to define the factors that are the most significant to the consumer while choosing a new bicycle. The content of the thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part describes the theoretical basis of image analysis and the characteristics of the company Specialized bicycle components, INC. The practical part comprises the methodology of the data collection and analysis of the research results. The data was collecting via an electronic questionnaire survey. Based on the results of the analysis there were recommendations, which could lead to improvements of the Specialized brand image on the Czech market, proposed.en
dc.format.extent2558395 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza imagecs
dc.subjectimagecs
dc.subjectznačkacs
dc.subjectjízdní kolacs
dc.subjectpovědomícs
dc.subjectmarketingový výzkumcs
dc.subjectimage analysisen
dc.subjectimageen
dc.subjectbranden
dc.subjectbicyclesen
dc.subjectawarenessen
dc.subjectmarketing researchen
dc.titleAnalýza image značky cyklistické společnostics
dc.title.alternativeBrand Image Analysis of Cycling Companyen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHLU0027_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam