Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTušil, Pavel
dc.contributor.authorZubík, Adam
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:43Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135334
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je analyzovat a navrhnout změny současného marketingu a managementu klubu JMFS Ostrava. V teoretické části bakalářské práce jsou na základě dostupné literatury a dalších odborných článků popsány pojmy jako definice sportu, management, sportovní management, marketing, sportovní marketing, a také metody a techniky výzkumu, které jsou v práci využity. Praktická část obsahuje výzkumné šetření, které se skládá z marketingového mixu, rozhovoru, SWOT analýzy a v neposlední řadě také komparace s konkurenčními kluby v okolí. Poslední kapitola práce je věnována zhodnocení dosažených výsledků a návrhům z výzkumného šetření prováděného v klubu.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis is to analyze and suggest possible changes in the current marketing and management activities of the JMFS Ostrava club. The theoretical part consists of a detailed characterization of concepts such as the definition of the sport itself, management and marketing as well as in general and in the sports area and research methods and techniques that are further applied in the bachelor thesis. Those topics are based on literature, research articles, and other primary sources. The practical part deals with the study research that includes the marketing mix, interview, SWOT analysis and last but not least a comparison with the other local clubs. The last section of this bachelor thesis is devoted to evaluating and summarising achieved results of the presented study research that have become a matter of further suggestions for the club.en
dc.format.extent1967537 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectmanagementcs
dc.subjectsportcs
dc.subjectmmacs
dc.subjectrozhovorcs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectmarketingen
dc.subjectmanagementen
dc.subjectsporten
dc.subjectmmaen
dc.subjectinterviewen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleManagement a marketing vybraného sportovního klubucs
dc.title.alternativeManagement and Marketing of a Selected Sports Cluben
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePanec, Alan
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisZUB0037_EKF_B6208_6208R037_03_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam