Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLukoszová, Xenie
dc.contributor.authorŠmuková, Stanislava
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:46Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135339
dc.description.abstractV předložené práci je charakterizována společnost SATUM CZECH s.r.o., vysvětleny základní pojmy z oblasti pojišťovnictví, organizační struktura společnosti a vybrané ekonomické ukazatele. V praktické části práce je vyhodnoceno portfolium zákazníků a produktů vybraného segmentu makléřské společnosti. Využitím metody ABC a Paretovy analýzy bylo zhodnoceno celkem 5 288 zákazníků segmentu označeného jako D-malý. V závěru jsou navrženy doporučení k optimalizaci stávajících procesů spojených s péčí o analyzovaný segment klientů.cs
dc.description.abstractThis thesis characterizes a company SATUM CZECH s.r.o., explains the basic concepts of insurance, organizational structure of the company and selected economic indicators. Customers and product portfolio of the selected brokerage segment is evaluated in the practical part of the thesis. A total of 5,288 customers of the D-small segment is evaluated by using the ABC and Pareto analysis method. In the conclusion of the thesis are proposed recommendations for optimilazing existing processes to a care of the analyzed client segment.en
dc.format.extent2030183 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectprovizecs
dc.subjectzprostředkované pojistnécs
dc.subjectmakléřcs
dc.subjectzákazníkcs
dc.subjectpojistný trhcs
dc.subjectCRMcs
dc.subjectsegmentacecs
dc.subjectParetova analýza, ABC analýzacs
dc.subjectcommissionen
dc.subjectmediated premiumsen
dc.subjectbrokeren
dc.subjectcustomeren
dc.subjectinsurance marketen
dc.subjectCustomer Relationship Managementen
dc.subjectsegmentationen
dc.subjectPareto analysisen
dc.subjectABC analysisen
dc.titleAnalýza zákazníků a návrh systému CRM pro vybraný zákaznický segment v makléřské pojišťovací společnostics
dc.title.alternativeCustomer Analysis and CRM Design for a Selected Customer Segment of a Brokerage Insurance Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeSittová, Kateřina
dc.date.accepted2019-05-29
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPET069_EKF_N6208_6208T020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam