Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapalová, Marcela
dc.contributor.authorMandok, Tomáš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:21:55Z
dc.date.available2019-06-26T04:21:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135357
dc.description.abstractDiplomová práce je zaměřena na navržení podnikatelského plánu pro vybranou společnost. V teoreticko-metodické části jsou pomocí literární rešerše vysvětleny základní pojmy a aktuální trendy z oblastí podnikání, podnikatelského plánu, e-commerce, společenské odpovědnosti podniků a udržitelného rozvoje. Poté jsou představeny principy a metody využívané k vypracování podnikatelského plánu. V aplikačně-ověřovací části je charakterizována plánovaná společnost zabývající se prodejem produktů vlastní značky udržitelné módy. Následně jsou pomocí popsaných metod a přístupů zpracovány jednotlivé části podnikatelského plánu. V závěrečné části je diskutována proveditelnost plánu, včetně uvedení jeho omezení a možných alternativních strategií.cs
dc.description.abstractThe diploma thesis is focused on proposing a business plan for a selected company. In the theoretical-methodical part, the basic terms and current trends in fields of entrepreneurship, business plan, e-commerce, corporate social responsibility and sustainable development are explained by means of literary research. Then, the principles and methods used for creating the business plan are introduced. In the application-verification part, the planned company selling its own brand's sustainable fashion products is presented. Consequently, each section of the business plan is realised by described methods and approaches. In the final part, the feasibility of the plan is discussed, including its limitations and possible alternative strategies.en
dc.format.extent3596880 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodnikatelský pláncs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectspolečenská odpovědnost podnikůcs
dc.subjectudržitelný rozvojcs
dc.subjectanalýza SWOTcs
dc.subjectbusiness planen
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectcorporate social responsibilityen
dc.subjectsustainable developmenten
dc.subjectSWOT analysisen
dc.titleNávrh podnikatelského plánu pro vybranou společnostcs
dc.title.alternativeBusiness Plan Proposal for a Selected Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeBílený, Antonín
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAN0084_EKF_N6208_6208T037_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam