Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorVavříčková, Silvie
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:19Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135391
dc.description.abstractTato diplomová práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování generace Y na trhu cestovního ruchu. Cílem této práce je posoudit, jak se členové generace Y chovají na trhu cestovního ruchu a identifikovat, které faktory mají největší vliv na jejich rozhodování. Primární data byla získaná prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných skutečností jsou formulovány návrhy a doporučení pro subjekty působící na trhu cestovního ruchu.cs
dc.description.abstractThis master thesis is focused on the analysis of consumer behavior of generation Y in the tourism market. The objective of this thesis is to assess how members of generation Y behave in the tourism market and identify which factors have the greatest influence on their decision making. The primary data was obtained through a questionnaire survey. Based on the findings are formulated suggestions and recommendations for entities operating in the tourism market.en
dc.format.extent1595166 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectcestovní ruchcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjecttourismen
dc.subjectgeneration Yen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování generace Y na trhu cestovního ruchucs
dc.title.alternativeConsumer Behavior Analysis of Generation Y in the Tourism Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNespěšný, David
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0144_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam