Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKirovová, Iva
dc.contributor.authorHoráková, Tereza
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:21Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:21Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135396
dc.description.abstractHlavní cílem bakalářské práce je analyzovat a vyhodnotit současný stav vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na vybrané střední škole a zjistit aplikované metody vzdělávání a rozvoje. Dále navrhnout případná doporučení na zdokonalení nynějšího systému vzdělávání a rozvoje na vybrané střední škole. Bakalářská práce je rozdělená do šesti kapitol. První kapitola je úvodní. Druhá kapitola popisuje strategické vzdělávání a rozvoj, rozdíly mezi učením se, vzděláváním a rozvojem a také obsahuje charakteristiku systematického vzdělávání a rozvoje. Třetí kapitola zahrnuje popis vybrané střední školy. Čtvrtá kapitola se zabývá analýzou současného systému vzdělávání a rozvoje na střední škole. V páté kapitole jsou navrženy návrhy a doporučení na zlepšení dosavadního systému vzdělávání a rozvoje na škole. Šestá kapitola je kapitolou závěrečnou, která obsahuje stručné shrnutí každé kapitoly.cs
dc.description.abstractThe main aim of this thesis is to analyze and evaluate the current status of staff training and development to selected high school and find out the applied methods of education and development. Furthermore, to suggest possible recommendations to improve the current system of training and development to selected high school. Bachelor thesis is divided into six chapters. The first chapter is introductory. The second chapter describes the strategic training and development, the differences between learning, education and development and also contains the characteristics of the systematic training and development. The third chapter includes a description of the selected high school. The fourth chapter deals with the analysis of the current system of education and development at the high school. In the fifth chapter are designed suggestions and recommendations to improve the current system of education and development at the school. The sixth chapter is a chapter of the final, which contains a brief summary of each chapter.en
dc.format.extent1634712 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectŘízení lidských zdrojůcs
dc.subjectVzdělávání a rozvoj zaměstancůcs
dc.subjectStrategické vzdělávánícs
dc.subjectCyklus vzdělávánícs
dc.subjectMetody vzdělávánícs
dc.subjectMetody a techniky pro získávání datcs
dc.subjectHuman resource managementen
dc.subjectThe training and development of staffen
dc.subjectStrategic educationen
dc.subjectThe cycle of educationen
dc.subjectMethods of educationen
dc.subjectMethods and techniques for obtaining dataen
dc.titleHodnocení vzdělávání a rozvoje zaměstnanců na střední školecs
dc.title.alternativeAssessment of Employee Learning and Development at a High Schoolen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeMeier, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-03
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHOR0370_EKF_B6208_6208R037_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam