Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHluchníková, Miluše
dc.contributor.authorPavlíková, Štěpánka
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:24Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:24Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135401
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo zjistit současný stav maloobchodního marketingového mixu konkrétní maloobchodní jednotky společnosti C&A v Avion Shopping Park Ostrava. Marketingový mix se stal předmětem celého výzkumu práce. Na základě dotazování zákazníků prodejny byl analyzován a následné výsledky této analýzy se staly základním podkladem pro doporučení na jeho zlepšení. Vedlejším cílem práce bylo zjistit, zda společensky prospěšné aktivity společnosti C&A ovlivňují nákup zákazníků.cs
dc.description.abstractThe aim of this bachelor thesis was to find out the current state of the retail marketing mix of a particular retail unit of C&A in Avion Shopping Park Ostrava. The marketing mix has become the subject of the entire research work. Based on customer inquiry, it was analyzed and the results of this analysis became the basis for recommendations for improvement. The secondary goal of this work was to find out whether the socially beneficial activities of C&A affect the purchase of customers.en
dc.format.extent2676759 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza marketingového mixucs
dc.subjectmaloobchodní jednotkacs
dc.subjectmaloobchodní marketingový mixcs
dc.subjectmarketingový mixcs
dc.subjectmarketing mixen
dc.subjectmarketing mix analysisen
dc.subjectretail marketing mixen
dc.subjectretail uniten
dc.titleAnalýza marketingového mixu maloobchodní jednotky na trhu módycs
dc.title.alternativeMarketing Mix Analysis of the Retail Outlet in the Fashion Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlapilová Krbová, Petra
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPAV0360_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam