Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBlecharz, Pavel
dc.contributor.authorJuřicová, Emilie
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:35Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:35Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135423
dc.description.abstractTématem diplomové práce je analýza spokojenosti studentů. Cílem práce je zjistit spokojenost studentů Fakulty stavební Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava. Spokojenost studentů byla zjišťována dotazníkovým šetřením na základě sedmi hypotetických proměnných image, očekávání, vnímaná kvalita, vnímaná hodnota, spokojenost zákazníka, reklamace a loajalita. Ke každé hypotetické proměnné byly přiřazené vhodné měřitelné proměnné, které vystihují nejdůležitější potřeby studentů. Dotazník byl vytvořen v google formulářích a rozeslán elektronicky. Vyhodnocení bylo provedeno metodou Evropského indexu spokojenosti zákazníka a na základě vyhodnocení byla navržena zlepšení.cs
dc.description.abstractFocus of the thesis is to analyse students satisfaction. The aim is to find out how satisfied students at university Vysoka Skola Banska – Technicka Univezita Ostrava are. The satisfaction of students was measured using a questionnaire built on seven hypothetical variables – image, expectation, perceived quality, perceived value, satisfaction, complaints and loyalty. Each hypothetical variable was allocated suitable measurable variables, which capture the most important needs of students. The questionnaire was created in google form and sent out electronically. The analysis was made using the European Customer Satisfaction Index and improvements have been suggested based on the results.en
dc.format.extent3934806 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectspokojenostcs
dc.subjectEvropský index spokojenosti zákazníkacs
dc.subjectECSIcs
dc.subjectměření spokojenostics
dc.subjectkvalitacs
dc.subjectslužbycs
dc.subjectsatisfactionen
dc.subjectEuropean Customer Satisfaction Indexen
dc.subjectECSIen
dc.subjectmeasuring of satisfactionen
dc.subjectqualityen
dc.subjectservicesen
dc.titleAnalýza spokojenosti studentů se službami vybrané fakulty vysoké školycs
dc.title.alternativeAnalysis of Student Satisfaction with Facilities of Selected University Facultyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠkrobánková, Ludmila
dc.date.accepted2019-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJUR29_EKF_N6208_6208T020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam