Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorJežek, Daniel
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:55Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135447
dc.description.abstractCílem diplomové práce je testování webových stránek sportovního klubu metodou uživatelského testování webu. V úvodní části práce jsou shrnuta všechna důležitá východiska, která souvisí s tématem práce. Dále je rozebráno marketingové prostředí, ve kterém sportovní klub působí. Po definování metodiky výzkumu následuje analýza výsledků testování, na jejichž základě jsou sepsány návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThe main goal of this thesis is user testing of a sports club's website. First part of the thesis summarizes all important aspects that relate to the topic. Next chapter analyzes market environment which affects the sports club. Next part is focused on defining research methodology and continues with analysis of results. The end of this thesis is focused on recommendations for the company.en
dc.format.extent4238700 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectuživatelské testování webucs
dc.subjectwebové stránkycs
dc.subjectwebcs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectkvalitativní výzkumcs
dc.subjectpoužitelnostcs
dc.subjectsportovní klubcs
dc.subjecthokejcs
dc.subjectuser website testingen
dc.subjectweben
dc.subjectusabilityen
dc.subjectsports cluben
dc.subjectinterneten
dc.subjecthockeyen
dc.subjectqualitative researchen
dc.titleUživatelské testování webu sportovního klubucs
dc.title.alternativeUser Testing of a Sports Club's Websiteen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeTuroň, Tomáš
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisJEZ0040_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam