Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKašík, Josef
dc.contributor.authorTrojanová, Monika
dc.date.accessioned2019-06-26T04:22:55Z
dc.date.available2019-06-26T04:22:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135448
dc.description.abstractCílem diplomové práce je provést strategickou analýzu vybrané leasingové společnosti. Diplomová práce se skládá ze dvou částí – z teoretické části a praktické části. Teoretická část má dvě hlavní kapitoly. První kapitola popisuje strategické řízení v podniku a jeho účely. Druhá kapitola se zabývá strategickou analýzou. V této kapitole se definují hlavní analýzy prováděné ve vnějším prostředí a vnitřním prostředí. V praktické části práce je charakterizována vybraná společnost, která je předmětem strategické analýzy a je popsána její aktuální strategie. Dále je na základě teoretických poznatků provedena analýza vnějšího a vnitřního prostředí, ze kterého vyplývají příležitosti a hrozby pro podnik. Z analýzy vnitřního prostředí jsou pak definovány silné a slabé stránky podniku. Prostřednictvím SWOT analýzy jsou pak jednotlivé hrozby, příležitosti, slabé a silné stránky podniku ohodnoceny. V závěru práce jsou navržena možná doporučení pro společnost vyplývající z provedených analýz.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis is to perform a strategic analysis of leasing company. The thesis consists of two parts - the theoretical part and the practical part. The theoretical part has two main chapters. The first chapter describes the strategic management in the company and its purposes. The second chapter describes strategic analysis. This chapter defines the main external and internal analysis. In the practical part of the thesis, there is characterized a selected company, which is the subject of this strategic analysis and there is current strategy described. The analysis of the external and internal environment is to perform on the basis of theoretical knowledge. There some opportunities and threats emerged. The analysis of the internal environment defines the strengths and weaknesses of the company. By means of SWOT analysis, individual threats, opportunities, weaknesses and strengths of the company are evaluated. At the end of the thesis there are suggested possible recommendations for the company resulting from the performed analyzes.en
dc.format.extent2175240 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectStrategiecs
dc.subjectstrategická analýzacs
dc.subjectPEST analýzacs
dc.subjectSWOT analýzacs
dc.subjectPorterův modelcs
dc.subjectfinanční analýzacs
dc.subjectStrategyen
dc.subjectstrategic analysisen
dc.subjectPEST Analysisen
dc.subjectSWOT analysisen
dc.subjectPorter´s modelen
dc.subjectfinancial analysisen
dc.titleStrategická analýza leasingové společnostics
dc.title.alternativeStrategic Analysis of a Leasing Companyen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeŠanda, Martin
dc.date.accepted2019-05-31
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisTRO0062_EKF_N6208_6208T020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam