Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorPětvaldský, Dan
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:02Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135463
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na problematiku Analýzy webových stránek zvolených vysokých škol. Práce se zaměřuje na porovnávání stránek ekonomické fakulty, kde na základě stanovených faktorů je zjištěna jejich důležitost. Na základě získaných dat jsou vytvořeny a určeny jednotlivá doporučení a návrhy pro vylepšení webových stránek. Pro vypracování a analýzu dat byl využit k práci nástroj IBM SPSS Statistics 25 a Microsoft Office Excel 2018.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis is focused on the issue of Analysis of websites of selected universities. The thesis focuses on comparing the websites of the Faculty of Economics, where their importance is determined on the basis of selected factors. Based on the data collected, individual recommendations and suggestions for website improvement are created and identified. IBM SPSS Statistics 25 and Microsoft Office Excel 2018 were used to compile and analyze data.en
dc.format.extent3450209 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectmarketingcs
dc.subjectwebová stránkacs
dc.subjectelektronické podnikánícs
dc.subjectelektronické obchodovánícs
dc.subjectinterneten
dc.subjectmarketingen
dc.subjectwebsiteen
dc.subjecte-businessen
dc.subjecte-commerceen
dc.titleAnalýza webových stránek zvolených vysokých školcs
dc.title.alternativeWebsite Analysis of Selected Universitiesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeGibarti, Jana
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisPET0311_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam