Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorLindová, Jana
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:02Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:02Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135464
dc.description.abstractTématem této bakalářské práce je analýza konkurence lékárenských e-shopů. Cílem je shrnutí poznatků konkurenceschopnosti a internetové komunikace se zákazníky na trhu lékárenských e-shopů. Dalším cílem je porovnávání úspěšnosti vybraných lékárenských e-shopů. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Nejprve jsou popsána teoretická východiska e-commerce, marketingového mixu a marketingové komunikace na internetu, na to navazuje charakteristika makroprostředí a mezoprostředí. Praktická část se zaměřuje na samotnou analýzu, v rámci které byly využity metody dotazování a pozorování. Závěrem je provedeno doporučení na zlepšení marketingové komunikace se zákazníky.cs
dc.description.abstractThe theme of this bachelor thesis is competitive analysis of the pharmacy e-shops. The aim is to summarize the knowledge of competitiveness and internet communication with customers on the market of pharmacy e-shops. Another aim is to compare the success of selected pharmacy e-shops. The thesis consists of theoretical and practical part. Firstly, the theoretical basis of e-commerce, marketing mix and marketing communication on the Internet are described, this is followed by characteristic of macro environment and middle environment. The practical part is focused on the analysis itself, in which the methods of questioning and observation were used. Finally, a recommendation to improve marketing communication with customers is made.en
dc.format.extent2700150 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjecte-commercecs
dc.subjectmarketingová komunikacecs
dc.subjectinternetcs
dc.subjectlékárenský e-shopcs
dc.subjectkonkurencecs
dc.subjecte-commerceen
dc.subjectmarketing communicationen
dc.subjectinterneten
dc.subjectpharmacy e-shopen
dc.subjectcompetitionen
dc.titleAnalýza konkurence lékárenských e-shopůcs
dc.title.alternativeCompetitive Analysis of the Pharmacy E-shopsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLIN0084_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam