Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorŠadibol, Daniel
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:08Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135477
dc.description.abstractTématem bakalářské práce byla analýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilem Dante.cz. Cílem práce bylo analyzovat návštěvnost internetového obchodu Dante.cz za účelem zvýšení návštěvnosti webu a tržeb. Klíčovou metodou byla kvantitativní metoda elektronického pozorování. Nástrojem použitým pro výzkum byl Google Analytics. Pomocí analýzy návštěvnosti byli charakterizováni návštěvníci internetového obchodu, byl definován klíčový segment a dále byla vyhodnocena efektivita jednotlivých zdrojů. návštěv. Na základě výsledné analýzy byly internetovému obchodu Dante.cz navržena doporučení a návrhy na vylepšení.cs
dc.description.abstractThe topic of the bachelor thesis was the Website Analytics of a Fashion E-shop Dante.cz. The aim of this bachelor thesis was to analyze the traffic of the internet store Dante.cz in order to subsequently optimize it to achieve the highest traffic and sales. The key method was the quantitative method of electronic observation. The tool used for research was Google Analytics. Visitors of the online store were characterized by the website analytics, the key segment was defined, and the effectiveness of the individual sourcing resources. Based on the results of the analysis, recommendations and suggestions for improvement were proposed at Dante.cz.en
dc.format.extent4934423 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectAnalýza datcs
dc.subjectAnalýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilemcs
dc.subjectGoogle Analyticscs
dc.subjectInternetový marketingcs
dc.subjectmetoda elektronického pozorovánícs
dc.subjectSEMcs
dc.subjectSEOcs
dc.subjectwebová analytikacs
dc.subjectData analysisen
dc.subjectGoogle analyticsen
dc.subjectmethod of electronic observationen
dc.subjectOnline marketingen
dc.subjectSEMen
dc.subjectSEOen
dc.subjectweb analyticsen
dc.subjectWebsite Traffic Analytics of Soft Furnishings E-shopen
dc.titleAnalýza návštěvnosti e-shopu s bytovým textilemcs
dc.title.alternativeWebsite Traffic Analytics of Soft Furnishings E-shopen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSAD0032_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam