Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorHruzík, Tomáš
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:08Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:08Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135478
dc.description.abstractTématem této práce byla analýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání. Jejím hlavním cílem, jak již samotný název napovídá, bylo analyzovat chování spotřebitelů na trhu online vzdělávání. Mezi dílčí cíle patří analyzovat motivy nevyužití možnosti online vzdělávání, analyzovat postoje ke vzdělávání ve volném čase, analyzovat uživatelskou přívětivost online vzdělávací platformy Seduo, a také analyzovat důvody nevyužití online vzdělávací platformy Seduo. Za pomocí kvót byl stanoven základní soubor. Při výzkumu byl použit strukturovaný dotazník, který byl umístěn na internetu. Analýzou získaných dat vyšlo najevo, že mnoho respondetnů se v nevzdělává v jejich volném čase. A ještě více z nich nevyužívají online vzdělávací platformy. Byly navrhnuty doporučení a návrhy ke změně této situace.cs
dc.description.abstractThe topic of this work was the analysis of consumer behaviour in the online education market. Its main objective, as the name itself suggests, is to analyze consumer behaviour in the online education market. The sub-goals include analyzing the motives for not using online education, analyzing attitudes to leisure education, analyzing the user-friendliness of Seduo's online learning platform, and analyzing the reasons for not using Seduo's online learning platform. With the help of quotas, a basic set was established. The research was conducted using a structured questionnaire that was placed on the Internet. By analyzing the data, it became clear that many respondents do not learn in their free time. And even more, they don't use online learning platforms. Recommendations and suggestions have been proposed to change this situation.en
dc.format.extent2366841 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectdotazovánícs
dc.subjectonline vzdělávánícs
dc.subjectSeduocs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectvolný čascs
dc.subjectanalysisen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectleisure timeen
dc.subjectonline educationen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectSeduoen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu online vzdělávánícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Online Education Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeČerbáková, Petrana
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisHRU0120_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam