Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGibarti, Jana
dc.contributor.authorDoležy, Lucie
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:11Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:11Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135484
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá chováním bulvárního publika. V práci je popsán vývoj publika, charakteristika jednotlivých typů publik a masových médií. Dále je charakterizován bulvár, následně se v dotazníkovém šetření zaměří, mimo jiné, na nejčtenější deník Blesk. Výsledky dotazníkového šetření jsou zaznamenány v jednotlivých grafech a tabulkách. V praktické části práce je vypracován úvodní článek, interview, anketa a recenze, jež nějakým způsobem souvisejí se zadáním bakalářské práce.cs
dc.description.abstractThe bachelor thesis deals with the behavior of the tabloid audience. The thesis describes the development of audience, characteristics of individual type sof audience and mass media. There is also a tabloid, which is intended for investigation, among other things, the most read daily press Blesk. The results of the questionnaire survey are presented in individual graphs and tables. Conscious work is elaborated by an introductory article, interview, poll and review, which relates to any context of the bachelor thesis.en
dc.format.extent2293917 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpublikumcs
dc.subjectbulvárcs
dc.subjectmédiacs
dc.subjectčtenostcs
dc.subjectBleskcs
dc.subjectaudienceen
dc.subjecttabloiden
dc.subjectmediaen
dc.subjectreadingen
dc.subjectBlesken
dc.titleAnalýza chování bulvárního publikacs
dc.title.alternativeBehaviour Analysis of Tabloid Audienceen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeŠuláková, Ivana
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programHospodářská politika a správacs
dc.thesis.degree-branchEkonomická žurnalistikacs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisDOL0142_EKF_B6202_7202R020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam