Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBláha, Jiří
dc.contributor.authorRajdusová, Kateřina
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:46Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:46Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135546
dc.description.abstractCílem této diplomové práce bylo vytvoření etického kodexu pro dvě společnosti. První společností byla začínající seznamovací agentura, druhá společnost se zaměřuje na projekční a realizační činnost v oblasti technického zařízení budov. Při přípravě obou kodexů jsem vycházela především z aktuálního etického klimatu ve společnosti, které bylo u obou firem v práci popsáno. Etické kodexy byly vytvořeny dvěma metodami – rozhovorem a dotazníkovým šetřením. Pomocí rozhovorů byly zjišťovány informace od majitelů společností, dotazníky byly rozeslány zaměstnancům jedné ze společností pro jejich vyjádření k hodnocení etického klimatu a přípravě etického kodexu. Výsledné kodexy obsahují preambuli a upravují vztahy s dodavateli, zaměstnanci, zákazníky, u jedné ze společností jsou zahrnuty také vztahy ke konkurenci, u druhé vztahy s investory.cs
dc.description.abstractThe aim of this thesis was to create an ethical code for two companies. The first company was the beginning dating agency, the second company focuses on design and implementation activities in the field of building technical equipment. In the preparation of the two codes, I was based on the current ethical climate in the companies, which was described in this thesis. Ethical codes were created by two methods - interview and questionnaire survey. Information from company owners was collected through interviews, questionnaires were sent to employees of one of the companies for their comments to ethical climate in the company and preparation of ethical code. The new codes contain a preamble and regulate relationships with suppliers, employees, customer. Ethical code for one of the companies regulates relationship with competititors too and ethical code for second one regulates investor relations.en
dc.format.extent1488068 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectetikacs
dc.subjectetický kodexcs
dc.subjectpodnikatelská etikacs
dc.subjecttvorba etického kodexucs
dc.subjectanalýza etického prostředícs
dc.subjectnávrh etického kodexucs
dc.subjectstakeoholderscs
dc.subjectethicsen
dc.subjectcode of ethicsen
dc.subjectbusiness ethicsen
dc.subjectcreation of an ethical codeen
dc.subjectanalysing the ethical climateen
dc.subjectstakeholdersen
dc.titleNávrh etického kodexu pro vybrané společnostics
dc.title.alternativeCode of Ethics Proposal for a Selected Companiesen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeOrmaniec, Jakub
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department115 - Katedra managementucs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchManagementcs
dc.description.resultdobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisRAJ0051_EKF_N6208_6208T037_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam