Show simple item record

dc.contributor.advisorKlézl, Vojtěch
dc.contributor.authorŠestáková, Kristýna
dc.date.accessioned2019-06-26T04:23:55Z
dc.date.available2019-06-26T04:23:55Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135569
dc.description.abstractHlavním cílem bakalářské práce bylo analyzovat internetovou marketingovou komunikaci vybraných ostravských kaváren. Do pozorování byly zahrnuty webové stránky, e-mailová komunikace a sociální sítě Facebook a Instagram. Práce se skládá ze dvou hlavních kapitol, a sice teoretické a praktické. Nejprve jsou popsána teoretická východiska internetové marketingové komunikace, na které následně navazuje charakteristika makroprostředí a mezoprostředí. Praktická část se zaměřuje na samotnou analýzu, pro kterou byla využita metoda pozorování, poté následují navrhovaná doporučení.cs
dc.description.abstractThe main purpose of this bachelor thesis was internet marketing communication analysis of selected Ostrava cafes. Websites, e-mail communication and social networks Facebook and Instagram was included to the observation. The thesis consists of two main chapters, in that case theoretical and practical. First part of thesis describes theoretical ways of internet marketing communication, then there is specified characteristic of macro environment and middle environment. The practical part is focused on analysis, for which is used observation method, followed by suggested recommendations.en
dc.format.extent1792698 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectInternetová marketingová komunikace, kavárny, e-mailová komunikace, webové stránky, sociální sítěcs
dc.subjectInternet marketing communication, cafes, e-mail communication, websites, social networksen
dc.titleAnalýza internetové komunikace ostravských kavárencs
dc.title.alternativeInternet Marketing Communication Analysis of the Ostrava Cafesen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeVelčovská, Šárka
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSES0011_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record