Show simple item record

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorKřížová, Markéta
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:06Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:06Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135590
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce je analýza vlivu současných influencerů v oboru fitness a lifestyle na sociálních sítích na spotřebitele. Cílem výzkumu bylo identifikování vlivu influencer marketingu na nákupní chování spotřebitelů a zjištění, jak je tento způsob reklamy vnímán ze strany zákazníků. Data byla shromážděna pomocí kvantitativního výzkumu formou internetového dotazování a následně zpracována v programu SPSS Statistics 25. Z výsledků výzkumu bylo zjištěno, že marketingová komunikace na sociálních sítích prostřednictvím influencerů má na spotřebitele ve srovnání s ostatními formami propagace největší vliv. Ovlivňuje spotřebitele nejen v nákupu, ale i v aktivitách nesouvisejících přímo s nakupováním. Na základě shromážděných dat byly následně zpracovány návrhy a doporučení, které mohou využít firmy, uvažující o zahájení spolupráce s influencery, nebo influenceři samotní.cs
dc.description.abstractThe subject of this bachelor thesis is the analysis of the impact of influencer marketing on consumers. The aim of the research was to identify the impact of influencers in the field of fitness and lifestyle on consumers buying behaviour and determine how this method of advertising is perceived by customers. The data were collected by using online questionnaire survey method and subsequently processed in SPSS Statistics 25. The research results found that marketing communication on social media through influencers has the greatest impact on consumers compared to other forms of promotion. It has an impact not only on the consumers buying behavior but also on activities not directly related to shopping. Based on collected data, proposals and recommendations were proposed and they can be used by companies considering promoting products through influencers or influencers themselves.en
dc.format.extent3132233 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinfluencercs
dc.subjectinfluencer marketingcs
dc.subjectsociální sítěcs
dc.subjectinfluenceren
dc.subjectinfuencer marketingen
dc.subjectsocial mediaen
dc.titleAnalýza vlivu influencer marketingu na spotřebitelecs
dc.title.alternativeAnalysis of the Impact of Influencer Marketing on Consumersen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSpáčil, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKRI0230_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record