Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBaránek, Petr
dc.contributor.authorBalčiráková, Aneta
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:07Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:07Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135592
dc.description.abstractCílem diplomové práce byla identifikace klíčových faktorů, které města nabízejí potencionálním investorům a které jsou dle jejich mínění pro investory důležité. Dalšími dílčími cíli bylo zjistit, jaké úsilí vynakládají obce při získávání nových investorů, zda považují své město za atraktivní, jestli disponují volným územím a zda se spoléhají na finanční pomoc od jiných subjektů. Teoretická část práce je zaměřena na základní charakteristiku územní samosprávy, teritoriální marketing a charakteristiku aktuální situace na trhu investic. Praktická část se zabývá analýzou výzkumu, kde jsou vyhodnocena data získaná pomocí dotazníkového šetření. Pomocí analýzy byly zjištěny faktory, které města nabízejí potencionálním investorům a které jsou dle jejich mínění také důležité pro investory. Těmito faktory jsou dobrá geografická poloha, zajištěná infrastruktura, příznivá cena pozemků, kvalita pracovní síly a kvalita podnikatelského prostředí. Na základě výsledků byly navrhnuty doporučení pro města, aby se staly pro investory lákavějšími.cs
dc.description.abstractThe aim of the thesis was to identify the key factors that cities offer to potential investors and which, in their opinion, are important for investors. Other partial objectives were to find out what efforts are being made by municipalities to attract new investors, whether they consider their city attractive, whether they have free territory and whether they rely on financial assistance from other entities. The theoretical part is focused on the basic characteristics of territorial self-government, territorial marketing and the characteristics of the current situation on the investment market. The practical part deals with the research analysis, where the data obtained by the questionnaire survey are evaluated. The analysis identified factors that cities offer to potential investors and which, in their opinion, are also important for investors. These factors are good geographic location, secured infrastructure, favorable land prices, quality of workforce and quality of business environment. Based on the results, recommendations for cities have been proposed to make them more attractive to investors.en
dc.format.extent2479077 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectinvesticecs
dc.subjectteritoriální marketingcs
dc.subjectinvestořics
dc.subjectlokalizační faktorycs
dc.subjectdotazníkcs
dc.subjectanalýzacs
dc.subjectinvestmenten
dc.subjectterritorial marketingen
dc.subjectinvestorsen
dc.subjectlocation factorsen
dc.subjectquestionnaireen
dc.subjectanalysisen
dc.titleAnalýza marketingových aspektů lokalizace investic v obcích České republikycs
dc.title.alternativeAnalysis of Marketing Aspects for Investments Localization in Municipalities of the Czech Republicen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeNespěšný, David
dc.date.accepted2019-05-28
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisBAL0145_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam