Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKozáková, Pavlína
dc.contributor.authorOttopalová, Gabriela
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:09Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:09Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135599
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá hudební akcí Majáles Ostrava. Cílem práce je analyzovat spotřebitelské chování na trhu hudebních akcí. Práce popisuje teoretická východiska spotřebitelského chování a charakteristiku trhu hudebních akcí. Pro praktickou část práce byla získána primární data pomocí elektronického dotazování, data byla zpracována pomocí statistického programu IBM SPSS Statistics. Na základě výsledků výzkumu byly vytvořeny návrhy a doporučení.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis deals with music event Majáles Ostrava. The aim of this work is to analyze consumer behavior on the market of music events. The thesis describes theoretical basis of consumer behavior and characteristics of the market of music events. For the practical part the primary data was obtained by electronic interrogation, data was processed using statistical program IBM SPSS Statistics. Based on the research results, suggestions and recommendations were made.en
dc.format.extent2887131 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectevent marketingcs
dc.subjecthudební akcecs
dc.subjectMajáles Ostravacs
dc.subjectspotřebitelcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectConsumeren
dc.subjectconsumer behavioren
dc.subjectevent marketingen
dc.subjectMajáles Ostravaen
dc.subjectmusic eventen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování na trhu hudebních akcícs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Music Events Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHodulová, Jana
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisOTT0017_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam