Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorVavrečková, Michaela
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:12Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:12Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135606
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na analýzu spotřebitelského chování návštěvníků hudebních festivalů Beats for Love a Colours of Ostrava. Hudební festivaly se totiž v posledních letech staly pro obyvatele České republiky oblíbeným druhem společenské události a pro některé dokonce symbol léta. Sběr dat byl uskutečněn pomocí elektronického dotazníkového šetření a následná analýza byla provedena s využitím statistického programu IBM SPSS Statistics. Do výzkumu byly zahrnuty odpovědi 281 respondentů, a to v zastoupení 54,4 % žen a 45,6 % mužů. Na základě výzkumu nebyly zjištěny výrazné rozdíl ve spotřebitelském chování mezi návštěvníky Beats for Love a Colours of Ostrava. Respondenti dochází jak na festival elektronické taneční hudby, tak na multižánrovou hudební událost nejčastěji z důvodu nabízeného hudebního programu a v doprovodu svých přátel. V případě potřeby si nejvíce dotazovaných zjišťuje informace o dané akci na sociálních sítích. Při nákupu upřednostňují návštěvníci obou festivalů celofestivalovou vstupenku, kterou si většina z nich zakoupí již na začátku předprodeje.cs
dc.description.abstractThis bachelor thesis is focused on the analysis of consumer behaviour of visitors of music festivals Beats for Love and Colours of Ostrava. In recent years, music festivals have become popular social event for the citizens of the Czech Republic, and even a symbol of summer for some of them. Data collection was carried out using an electronic questionnaire and the subsequent analysis was performed using the IBM SPSS Statistics statistical program. The research included responses of 281 respondents that were represented by 54.4% women and 45.6% men. Based on the research, there was no significant difference in consumer behaviour between visitors of the festival Beats for Love and the festival Colours of Ostrava. Respondents show up to both the electronic dance music festival and the multi-genre music event mostly because of the music program offered, accompanied by their friends. In case of need the most interviewees find out extra information about the venture on social networks. When buying, both festival visitors prefer an all-festival ticket, which most of them buy at the beginning of the presale.en
dc.format.extent4385298 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectBeats for Lovecs
dc.subjectColours of Ostravacs
dc.subjecthudební festivalcs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjectBeats for Loveen
dc.subjectColours of Ostravaen
dc.subjectconsumer behaviour, music festivalen
dc.titleAnalýza spotřebitelského chování návštěvníků hudebních festivalůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis of Music Festivals Visitorsen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeKlézl, Vojtěch
dc.date.accepted2019-06-05
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisVAV0175_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam