Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorMaturová, Žaneta
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:13Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:13Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135607
dc.description.abstractTématem této diplomové práce je analýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktů. Cílem práce je navrhnout a vytvořit doporučení pro zlepšení produktů, komunikace a distribuční politiky vegetariánského trhu, které se odvíjí od nákupního chování spotřebitelů a postojů vegetariánů z generace X a Y na trhu vegetariánských produktů, a srovnání tohoto nákupního chování mezi spotřebiteli z České republiky a Španělska. Cílem je také doporučit možná opatření pro zlepšení marketingových a prodejních postupů pro subjekty pohybující se na tomto trhu především v oblastech nabízeného sortimentu a marketingové komunikace. K naplnění cíle této diplomové práce je proveden výzkum pomocí dotazníkového šetření o zjištění nákupního chování spotřebitele na trhu vegetariánských produktů. Data z provedeného výzkumu jsou použita k popisu nákupního chování spotřebitelů a jejich postojů. Výsledky jsou dále podkladem pro stanovení návrhů a doporučení pro výrobce, distributory a prodejce, kteří se specializují na segment vegetariánů.cs
dc.description.abstractThe topic of this thesis is Consumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Market. The aim of this work is to propose and develop recommendations for product improvement, communication and distribution policy of vegetarian market, which is based on consumer buying behavior and the attitudes of vegetarians from the generations X and Y on the market of vegetarian products and the comparison of this buying behaviour among consumers from the Czech Republic and Spain. The aim is also to recommend possible measures to improve marketing and sales procedures for entities moving in this market, especially in the areas of offered assortment and marketing communication. To reach the aim of this thesis is made the research using a questionnaire survey to determine the consumer buying behavior on the market of vegetarian products. Research data is used to describe consumer buying behavior and attitudes. Furthermore, the results are the basis for designing and recommending proposals for manufacturers, distributors and retailers who specialize in the vegetarian segment.en
dc.format.extent4000507 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectgenerační subkulturycs
dc.subjectmezinárodní výzkumcs
dc.subjectnákupní chovánícs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectvegetariánský trhcs
dc.subjectbuying behavioren
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectgeneration subculturesen
dc.subjectinternational researchen
dc.subjectvegetarian marketen
dc.titleAnalýza chování spotřebitelů na trhu vegetariánských produktůcs
dc.title.alternativeConsumer Behaviour Analysis on the Vegetarian Products Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereeHovancová, Hana
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisMAT0301_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam