Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorLazecká, Veronika
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:14Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135608
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů z generace X a Y na trhu s biopotravinami. Cílem práce je na základě analýzy postojů k biopotravinám sestavit typologii zákazníků na tomto trhu. Marketingový výzkum byl proveden pomocí elektronického dotazování a získána data byla vyhodnocena pomocí statistického programu SPSS. Typologie zákazníků byla sestavena za pomoci faktorové a shlukové analýzy. Vznikly čtyři segmenty: stálí zákazníci, spořiví příznivci biopotravin, zákazníci preferující běžné potraviny a neutrální uživatelé. Jednotlivé typy jsou dále charakterizovány.cs
dc.description.abstractThis thesis focuses on shopping behaviour of organic food market of consumers from generation X and Y. The aim of this thesis is to compose a typology of the customers on the market based on the analysis of the approach of the organic food. The marketing research was done through online questionnaire and the collected data were analysed through the statistic programme SPSS. The typology of the customers was set up according to factor and cluster analyses. Four segments arose: regular customers, money-saving supporters of organic food, customers preferring regular food and neutral users. All segments are later characterized.en
dc.format.extent3313595 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectanalýza postojůcs
dc.subjectgenerace Xcs
dc.subjectgenerace Ycs
dc.subjecttrh biopotravin, typologie zákazníkůcs
dc.subjectanalysis of attitudesen
dc.subjectgeneration Xen
dc.subjectgeneration Yen
dc.subjectorganic food marketen
dc.subjecttypology of customersen
dc.titleAnalýza postojů generací X a Y na trhu biopotravincs
dc.title.alternativeAnalysis of Attitude of Generation X and Y on the Organic Food Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePříhodová, Martina
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvýborněcs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAZ0038_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam