Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKlapilová Krbová, Petra
dc.contributor.authorKoukol, Timotheus
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:14Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:14Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135610
dc.description.abstractPředmětem této bakalářské práce bylo popsat chování spotřebitelů při nákupu elektroniky a specifikovat jejich nákupní postupy. V praktické části byl proveden marketingový výzkum formou online dotazování. Z výzkumu vyplynulo, že spotřebitelé nejvíce preferují nákup přes internet, ač rozdíl nebyl markantní, jelikož z výsledků lze taktéž říci, že polovina respondentů alespoň jednou nakoupila i v kamenné prodejně. Potvrdil se trend tzv. propojování online a offline prostředí nákupu, který byl navržen také v doporučení pro jednotlivé prodejce, kteří vlastní pouze kamennou prodejnu nebo e-shop.cs
dc.description.abstractThe object of this work was to describe consumer behavior when buying electronics and to specify their shopping procedures. In the practical part of the marketing research was done in the form of an online survey. The research showed that consumers prefer shopping over the Internet, although the difference was not significant, as the results can also say that half of the respondents bought at least once in the stone shop. The trend of online and offline shopping environment interconnection was confirmed, which was also suggested in the recommendation for individual sellers who only own a stone shop or e-shop.en
dc.format.extent3165411 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectNákupní chovánícs
dc.subjectTrh elektronikycs
dc.subjectSpotřebitelcs
dc.subjectElektronikacs
dc.subjectProdejcecs
dc.subjectE-shopcs
dc.subjectKamenná prodejnacs
dc.subjectOnline nakupovánícs
dc.subjectOffline nakupovánícs
dc.subjectBuying behavioren
dc.subjectElectronics marketen
dc.subjectConsumeren
dc.subjectElectronicsen
dc.subjectDealeren
dc.subjectE-shopen
dc.subjectStone shopen
dc.subjectOnline shoppingen
dc.subjectOffline shoppingen
dc.titleAnalýza nákupního chování na trhu elektronikycs
dc.title.alternativeBuying Behaviour Analysis on the Electronics Marketen
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeHluchníková, Miluše
dc.date.accepted2019-06-06
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisKOU0140_EKF_B6208_6208R062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam