Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSigmund, Robert
dc.contributor.authorRýpar, Milan
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:17Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:17Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135615
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zpracování podnikatelského záměru na založení nové středověké restaurace ve Valašském Meziříčí pro začínající podnikatelku. Teoretická část bakalářské práce je věnována definici základních pojmů, jako je podnik, podnikatel, podnikání a malý a střední podnik. Následně je popsána struktura podnikatelského plánu. Praktická část se již věnuje zpracování konkrétního podnikatelského záměru. Zpracování plánu vychází z reálné situace na trhu ve Valašském Meziříčí. Skládá se z popisu podniku a podnikatelské příležitosti, analýzy trhu a zákazníků, která obsahuje také marketingový výzkum, dále okolí podniku, kde byla použita Pestle analýza a Porterův model 5 konkurenčních sil. V marketingové strategii byl vytvořen marketingový mix – 4P. Poslední a také nejdůležitější část je finanční plán včetně vybraných finančních ukazatelů. Na základě zpracování tohoto podnikatelského záměru a zejména finanční části bylo zjištěno, že plán začít podnikat a otevřít si vlastní restaurační zařízení ve středověkém stylu, se jeví jako životaschopný a realizovatelný.cs
dc.description.abstractThe aim of the bachelor thesis is to elaborate a business plan for the establishment of a new medieval restaurant in Valašské Meziříčí for starting a businesswoman. The theoretical part of the thesis is devoted to the definition of basic terms such as enterprise, entrepreneur, business and small and medium-sized enterprise. Then, the structure of the business plan is described. The practical part is devoted to the processing of a specific business plan. The plan is based on the real market situation in Valašské Meziříčí. It consists of a business description and business opportunity, market and customer analysis, which also includes marketing research, enterprise surroundings, where Pestle analysis and Porter's 5 competitive forces model were used. In marketing strategy was created marketing mix - 4P. The last and most important part is the financial plan, including the selected financial indicators. Based on the elaboration of this business plan and especially the financial part, it was found that the plan to start a business and open up its own restaurant in medieval style seems viable and feasible.en
dc.format.extent2672270 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectpodnikánícs
dc.subjectpodnikcs
dc.subjectpodnikatelský záměrcs
dc.subjectanalýza trhucs
dc.subjectPestle analýzacs
dc.subjectPorterův model 5 konkurenčních silcs
dc.subjectbusinessen
dc.subjectenterpriseen
dc.subjectbusiness planen
dc.subjectmarket analysisen
dc.subjectPestle analysisen
dc.subjectPorter's Five Forcesen
dc.titlePodnikatelský záměr na založení restauracecs
dc.title.alternativeBusiness Plan for the Establishment of a Restauranten
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereeSittová, Kateřina
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department152 - Katedra podnikohospodářskács
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchEkonomika podnikucs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisRYP0022_EKF_B6208_6208R020_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam