Show simple item record

dc.contributor.advisorGrunt, Ondřej
dc.contributor.authorSládeček, Karel
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:19Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:19Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135618
dc.description.abstractV této bakalářské práci je popsána optimalizace elektronického obchodu společnosti Morxes s. r. o. Cílem bylo nahradit původní webovou prezentaci novým e-shopem, který by měl obsahovavat vylepšený grafický design, nové funkce a zároveň by měl řešit problémy vyskytující se na původním webu. První dvě kapitoly se zabývají teoretickými pojmy související s internetovou prezentací Ve třetí kapitole jsou popsány problémy objevené v původní webové prezentaci společnosti. Ve čtvrté kapitole se řeší výběr a instalace nového e-shopu jakož i tvorba a implementace nových prvků a úprava vzhledu. Pátá kapitola se zabývá statistickými údaji nového e-shopu v porovnání s původní webovou prezentací. Šestá kapitola shrnuje celou optimalizaci, zhodnocuje přínosy a pojednává o budoucích úpravách.cs
dc.description.abstractIn this bachelor thesis an optimization of a Morxes e-store is described. The goal was to replace the original e-store with a new one, which should include an improved graphic design and new features while solving all problems occuring in in the old one. The first two chapters are dealing with theoretical conceptions relating to internet stores. In the third chapter the problems occuring in the original e-store are described. The fourth chapter focuses on selection and installation of the new e-store as well as on creation and implementation of several new elements, features and graphics. The fifth chapter compares statistical data collected by the new and the original e-stores. The sixth chapter summarises the whole optimization, evaluates benefits and addresses necessary future adjustments.en
dc.format.extent5593991 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectMorxescs
dc.subjecte-shopcs
dc.subjectelektronický obchodcs
dc.subjectOpenCartcs
dc.subjecte-storeen
dc.subjecte-commerceen
dc.titleOptimalizace elektronického obchodu společnosti Morxescs
dc.title.alternativeOptimization of Morxes Company Online Store.en
dc.typeBakalářská prácecs
dc.contributor.refereePochyla, Martin
dc.date.accepted2019-06-04
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-levelBakalářský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department155 - Katedra aplikované informatikycs
dc.thesis.degree-programSystémové inženýrství a informatikacs
dc.thesis.degree-branchInformatika v ekonomicecs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisSLA0236_EKF_B6209_6209R017_2019
dc.rights.accessopenAccess


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record