Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHodulová, Jana
dc.contributor.authorLabuda, Filip
dc.date.accessioned2019-06-26T04:24:30Z
dc.date.available2019-06-26T04:24:30Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.otherOSD002
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10084/135642
dc.description.abstractDiplomová práce se věnuje návrhu typologie spotřebitelů na pivním trhu. Práce je rozdělena do dvou hlavních částí, teoretické a praktické. Teoretická část diplomové práce poskytuje náhled do řešené problematiky z pohledu charakteristiky trhu a teoretického rámce. V praktické části je obsažen popis metodiky výzkumu, přičemž tato pasáž je rozdělena ještě na část přípravnou a realizační. Následně je provedena analýza výsledků výzkumu a za pomoci faktorové a samozřejmě také shlukové analýzy vytvoření čtyř segmentů spotřebitelů. Jedná se o segmenty společenských, pravidelných inovativních, tradičních a příležitostných konzumentů.cs
dc.description.abstractThis diploma thesis is focused on the design of typology of consumers on the beer market. Thesis is divided into two main parts, theoretical and practical. Theoretical part of this diploma theses provides an insight into the solved problem from the point of view of market characteristics and theoretical framework. The practical part includes the description of the methodology of the research and is also divided into two parts, preparatory and implementing. Afterward the analysis of the results from the research is done and with help of factor and cluster analysis are designed four different segments of consumers. These are segments of social, regular innovative, traditional and occasional consumers.en
dc.format.extent3465750 bytes
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.language.isocs
dc.publisherVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostravacs
dc.subjectfaktorová analýzacs
dc.subjectpivní trhcs
dc.subjectshluková analýzacs
dc.subjectspotřebitelské chovánícs
dc.subjecttypologiecs
dc.subjectbeer marketen
dc.subjectcluster analysisen
dc.subjectconsumer behaviouren
dc.subjectfactor analysisen
dc.subjecttypologyen
dc.titleNávrh typologie spotřebitelů na trhu s pivemcs
dc.title.alternativeDesign of Typology of Consumers on the Beer Marketen
dc.typeDiplomová prácecs
dc.contributor.refereePavelek, Tomáš
dc.date.accepted2019-05-27
dc.thesis.degree-nameIng.
dc.thesis.degree-levelMagisterský studijní programcs
dc.thesis.degree-grantorVysoká škola báňská - Technická univerzita Ostrava. Ekonomická fakultacs
dc.description.department116 - Katedra marketingu a obchoducs
dc.thesis.degree-programEkonomika a managementcs
dc.thesis.degree-branchMarketing a obchodcs
dc.description.resultvelmi dobřecs
dc.identifier.senderS2751
dc.identifier.thesisLAB0032_EKF_N6208_6208T062_2019
dc.rights.accessopenAccess


Soubory tohoto záznamu

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit minimální záznam